Kursy języka biznesowego
Języki: angielski, włoski, hiszpański, francuski, niemiecki.
Zajęcia prowadzą lektorzy z wyższym wykształceniem filologicznym, z doświadczeniem w tłumaczeniach oraz nauczaniu języka biznesu:
- angielski: mgr Urszula Warta, mgr Justyna Nowak
- włoski: mgr Paulina Cicha
- hiszpański: mgr Beata Stępień,
- francuski: mgr Aleksandra Helm
- niemiecki: mgr Henryk Juszczak.
Organizacja kursu
zajęcia indywidualne dla osób prywatnych lub dla pracowników firm;
czas trwania: 30, 60, 120 godzin lub do uzgodnienia;
częstotliwość: dostosowana do potrzeb firmy, proponujemy minimum 1x90 min wtygodniu;
terminy zajęć:godziny dopołudniowe i popołudniowe, do ustalenia;
forma zajęć: online lub stacjonarnie;
Poziomy zaawansowania: od poziomu średnio zaawansowanego;
Formy prowadzenia zajęć przez lektorów: metody zapewniające zdobycie umiejętności skutecznego posługiwania się językiem obcym, zwiększające motywację uczących się oraz łączące naukę języka z treściami realnie związanymi z pracą.
Szkolenie ma na celu zdobycie umiejętności posługiwania się terminologią specjalistyczną, rozumienia i samodzielnego konstruowania tekstów, przygotowanie do udziału w rozmowach i negocjacjach oraz zapoznanie z normami przyjętymi w kontaktach biznesowych: konstrukcja życiorysu, rozmowa kwalifikacyjna, telefoniczne i listowne ustalanie spotkań, rezerwacje, rozmowy handlowe, prezentacje firmy i produktów, korespondencja handlowa: zapytania ofertowe, składanie zamówień, płatności, reklamacje, itp., wraz z konstrukcjami gramatycznymi niezbędnymi do wyrażania takich treści, zapoznanie z tematyczną literaturą fachową. Poprzez szereg ćwiczeń (leksykalnych z uwzględnieniem zagadnień gramatycznych, rozumienie ze słuchu, analiza tekstów pisanych, opisywanie, udzielanie odpowiedzi na pytania, zadania konwersacyjne) wykonywanych wspólnie, samodzielnie i w grupach słuchacze utrwalają zdobytą wiedzę i umiejętności.
Program przygotowywany na podstawie informacji o poziomie zaawansowania słuchacza na początku kursu i zamierzonych efektach na koniec kursu, obejmuje poznanie i opanowanie terminologii z zakresu języka biznesu oraz zapoznanie z normami przyjętymi w pracy; Program przygotowany w oparciu o analizę potrzeb językowych słuchaczy, zgodnie z zaleceniami firmy zlecającej, zaplanowany na realizacje określonego zakresu materiału w określonym czasie z oceną możliwości realizacji zamierzonych celów.
Jakość kontrolowana zgodnie z wymaganiami akredytacji Kuratorium Oświaty. Odpowiednie programy nauczania uwzględniające rozwiązania w zakresie nowych technik oraz właściwa organizacja kursów pozwalająca na uzyskanie jak najwyższej efektywności nauczania. Ocena efektów to miernik wzrostu poziomu zaawansowania, jeśli wiemy co jest na początku i co słuchacz osiągnął na końcu szkolenia to możemy dokonać oceny poszczególnych kompetencji językowych słuchaczy.
Obraz kursu jest widoczny dla zleceniodawcy.
Sprawna komunikacja,
Reagowanie na wszystkie sugestie,
Informacja o przebiegu nauki,
Monitoring frekwencji.
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.
Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".
W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.
Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.
W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.
Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Umożliwiają Serwisowi zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie Serwisu, np. preferowany język lub region w którym znajduje się Użytkownik.
Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).